Pro ana

Moje rady a triky

3. července 2013 v 9:04
Když jsem pročítala různé blogy, našla jsem mnoho rad, jak vyzrát na jídlo. Všechny ale byly stejné a proto jsem se rozhodla sepsat, jak to dělám já.
  • Hodně pít - vodu (udělám si do džbánku s ledem a k tomu citron nebo okurku na plátky)
  • Když mám chuť na sladký, dám si Colu light, pořádně vychlazenou
  • V restauraci si dám vodu nebo Colu light, obojí hezky s ledem
  • Když alkohol, tak vinný střik
  • Když vím, že přijde nějaké jídlo, vypiju předtím velkou sklenici vody
  • V kabelce nosím nakrájenou okurku, mrkev nebo jablko, jako poslední záchranu (ale lepší pocit je, to vyhodit a večer hodit do koše)
  • Když se někdo ptá, jaktože jsem tak zhubla, říkám, že jsem vysadila sladké a začala hodně cvičit
  • Oblíbené výmluvy proč se nenanjím - Tohle nejím, Už jsem jedla, Najím se později, Bolí mě žaludek, Nechutná mi to, Z vedra nemám chuť k jídlu, Vezmu si to vedle a pak vyhodím
  • Abych nemusela jíst večer, říkám, že jsem se rozhodla jíst nejpozději v šest a že už jsem navečeřená.
  • Zanechávám důkazy o tom, že jsem jedla (umazaný talíř, nakousaný chleba, něco z ledničky vyhodím,...)
  • Když jím, tak se snažím, abych byla na očích
  • Cvičím co nejdřív, protože pak můžu stihnout ještě jedno cvičení během dne
  • Snažím se volný čas vyplnit sportováním (brusle, kolo, běh, plavání)
  • Nesmím si vzít ani jeden brambůrek, protože vím, že bych jich pak snědla milion
  • Když mám večer hlad, jdu spát dřív
  • Vážím se před večeří, aby mi to vzalo chuť na mlsání
  • Nosím na ruce červený náramek, který mi připomíná, čeho chci dosáhnout
Budu ráda, když do komentářů napíšete, jak to děláte vy :-)
 
 

Reklama