Červenec 2013

12.7.

12. července 2013 v 15:27 Jídelníčky
Jak se furt něco děje, tak občas vynechávám, já vím...ale neznamená to, že bych polevovala ve svém úsilí. Naopak se mi daří pořád snižovat množství snědeného jídla a zvyšovat pohyb. Dneska jsem měla zatím jen tři kolečka salámu a půl rohlíku. To pečivo bude má smrt, ale doufám, že to bude dnes vše...možná večer nějaký alkohol ;-)

Tak jsem si večer dvakrát kousla z klobásy...aspoň u palačinek jsem odolala a teď jí půjdu zamaskovat do koše.
Dobrou děvčátka :-) a držte se

8. 7.

8. července 2013 v 21:41 Co se mi honí hlavou
Snídaně: půlka Activie
Svačina: nic
Oběd: voda z polívky a druhá půlka jogurtu
SVačina: nic
Večeře: nic

Dneska bomba den, jídlo docela v pohodě a navíc jsem si stihla i hodinku zabruslit. Jsem spokojená...co vy?

Plány na víkend

4. července 2013 v 8:07
Už aby byl zítřek. Moc se na volno těším. Zítra vyrážíme na celý den na kolo...a bude to pěknej vejšlap, takže spousta spálených kcal :-) Pak mě čeká dvoudenní kurz na kolečkových bruslích, takže taky spousta spálených kcal a k tomu je super, že nebudu moc doma a nebude mě nic lákat. V pátek se navíc chystáme spát pod stanem, tak se taky těším. Prostě bude spousta změn a rozptýlení.
Postupně ještě doplním dnešní jídelníček:
Snídaně: toust
Svačina: nic

3.7.

3. července 2013 v 19:59 Co se mi honí hlavou
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: knedlík s omáčkou a masovou kuličkou
Svačina: 1/2 jablka
Večeře: nic

Chci víc. Chci rychleji hubnout a krásnět, ale nejde to. Aspoň něco sníst musím, protože už si toho doma všimli. Musím víc cvičit :-( Jsem líná jak vepř.

Moje rady a triky

3. července 2013 v 9:04 Pro ana
Když jsem pročítala různé blogy, našla jsem mnoho rad, jak vyzrát na jídlo. Všechny ale byly stejné a proto jsem se rozhodla sepsat, jak to dělám já.
  • Hodně pít - vodu (udělám si do džbánku s ledem a k tomu citron nebo okurku na plátky)
  • Když mám chuť na sladký, dám si Colu light, pořádně vychlazenou
  • V restauraci si dám vodu nebo Colu light, obojí hezky s ledem
  • Když alkohol, tak vinný střik
  • Když vím, že přijde nějaké jídlo, vypiju předtím velkou sklenici vody
  • V kabelce nosím nakrájenou okurku, mrkev nebo jablko, jako poslední záchranu (ale lepší pocit je, to vyhodit a večer hodit do koše)
  • Když se někdo ptá, jaktože jsem tak zhubla, říkám, že jsem vysadila sladké a začala hodně cvičit
  • Oblíbené výmluvy proč se nenanjím - Tohle nejím, Už jsem jedla, Najím se později, Bolí mě žaludek, Nechutná mi to, Z vedra nemám chuť k jídlu, Vezmu si to vedle a pak vyhodím
  • Abych nemusela jíst večer, říkám, že jsem se rozhodla jíst nejpozději v šest a že už jsem navečeřená.
  • Zanechávám důkazy o tom, že jsem jedla (umazaný talíř, nakousaný chleba, něco z ledničky vyhodím,...)
  • Když jím, tak se snažím, abych byla na očích
  • Cvičím co nejdřív, protože pak můžu stihnout ještě jedno cvičení během dne
  • Snažím se volný čas vyplnit sportováním (brusle, kolo, běh, plavání)
  • Nesmím si vzít ani jeden brambůrek, protože vím, že bych jich pak snědla milion
  • Když mám večer hlad, jdu spát dřív
  • Vážím se před večeří, aby mi to vzalo chuť na mlsání
  • Nosím na ruce červený náramek, který mi připomíná, čeho chci dosáhnout
Budu ráda, když do komentářů napíšete, jak to děláte vy :-)

2.7.

2. července 2013 v 7:56 Co se mi honí hlavou
Dnes jsem do sebe po ránu nacpala jogurt. Pořád mi píšete, že musím dopoledne něco sníst, tak jsem na to zvědavá. Zatím mi z něj není nic moc, ale uvidím.
Snídaně: jogurt
Svačina: nic
Oběd: nektarinka, kousek sýra
Svačina: 2 vanilkový rohlíčky
Večeře: dva tousty

Takže zase strašný. Ale aspoň jsem včera dost cvičila. Tak snad to nebude taková katastrofa na váze.

1.7.

1. července 2013 v 21:28 Co se mi honí hlavou
Jídlo je teď docela dobrý. Mám dobrý pocit, že ho kontrtoluju a nepřejídám se...ale jsem ve strašný depce. Ani nevím kde začít. Opravdu...třeba to s odstupem sepíšu, ale honí se mi toho hlavou tolik...mám chuť si někam zalézt a zůstat schovaná, dokud nebudu hubená. Tolik si přeju aby už to bylo :-(